Regulamin

Dane rejestrowe

Wysyłkowy sklep muzyczny tschak.pl prowadzony jest przez firmę TSCHAK Ltd., działającą pod adresem:

28-29 The Broadway
London W5 2NP
United Kingdom

tel.: +44 07510 057094

Ogólne

Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym tschak.pl są nowe, nieużywane oraz zabezpieczone folią, jeżeli producent przewidział taką formę zabezpieczenia towaru. Wszystkie ceny wyrażone są w polskich złotych. Polski złoty jest również walutą, w której przeprowadzane są transakcje. Cena towaru jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.

Realizacja zamówień

Wszystkie zamówienia realizowane są w Londynie w Wielkiej Brytanii. Termin realizacji zamówienia oraz wysyłki jest podany przy każdym z towarów. Jest to orientacyjny czas, w jakim należy spodziewać się przesyłki. Koszty wysyłki płyt CD, płyt winylowych, toreb, koszulek, magazynów muzycznych itp. wynoszą odpowiednio – 10 zł (płyty CD) i 15 zł (pozostałe). Są to koszty niezmienne, nie zależą od wysokości zamówienia. W przypadku  zakupu płyt CD oraz pozostałych towarów właściwy koszt przesyłki wynosi 15 zł. Jeśli wartość zakupów będzie równa lub przewyższy 300 zł, nie zostaną doliczone koszty przesyłki. Wszystkie przesyłki są rejestrowane. Płatności przyjmujemy w formie bezpośredniego przelewu na nasz polski rachunek bankowy albo poprzez serwis transferuj.pl, oferujący również realizację płatności kartami płatniczymi.

Zwroty

  1. Klient ma prawo odstąpić od transakcji bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
  2. Termin zwrotu towaru wynosi 14 dni.
  3. Zwracany towar nie może być uszkodzony, rozpakowany bądź używany.
  4. Koszty wysyłki zwracanego towaru pokrywa Klient.
  5. Jeżeli zwracany towar nie może zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu, powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem.
  6. W ciągu kolejnych 14 dni Klient otrzyma zwrot pieniędzy bądź kupon rabatowy uprawniający do zniżki przy kolejnych zakupach, jeśli wyrazi taką wolę.


Reklamacje

W przypadku odbioru niewłaściwego lub wadliwego towaru, Klient powinien odesłać go na adres naszej firmy. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Towar zostanie wymieniony na właściwy lub pełnowartościowy, a jeśli to nie będzie możliwe, Klient otrzyma zwrot pieniędzy lub - wedle wyboru Nabywcy - kupon rabatowy uprawniający do zniżek podczas kolejnych zakupów w sklepie.

Formularz odstąpienia od umowy